sobota, 8 grudnia 2012

Prolog

~Patricia
"Musieliśmy wyjechać w sprawie zawodowej na tydzień zostawiamy ci pieniądze. Kochamy cię Rodzice"
Zawsze tak jest że nigdy ich nie ma to już normalność. Czasami uwielbiam to a czasami nienawidzę i mam ochotę krzyczeć, wtedy zawsze pomaga mi Katie jest dla mnie jak siostra. Nie mam chłopaka jakiś czas temu zakończyłam mój związek. Dlaczego? Max, tak właśnie się nazywał był strasznie zazdrosny nie pozwalał mi na nic traktował mnie jak swoją własność, dlatego to zakończyłam. Niestety ułatwieniem dla mnie nie jest to że jesteśmy z tej samej szkoły i codziennie się widujemy, no ale cóż trzeba żyć. Mam wielu znajomych jestem duszą towarzystwa, szczęśliwa dziewczyna pomyślał by każdy zauważając mnie ale to niestety tylko pozory jestem bardzo NIE szczęśliwa. Kiedyś doszło nawet do samo okaleczania ale wyciągnęła mnie z tego moja przyjaciółka gdy by nie ona pewnie teraz by mnie już nie było. Znajomi myślą że jestem szczęśliwa bo co? bo mam kase? Jestem dobrym przykładem tego że pieniądze nie dają szczęścia. Niestety ludzie oceniają ludzi teraz tylko po tym czy ma kase jeśli jej nie ma jest nikim dlatego tak bardzo nienawidzę świata jest niesprawiedliwy i strasznie zdradliwy,

I jak wam się podoba prolog? Jutro będzie pierwszy rozdział. Proszę o komentarze szczere na temat tego jak wam się podoba prolog. Pewna dziewczyna zapytała mnie czy słucham rapu i tak słucham i tytuł zaczerpnęłam właśnie z  jednej piosenki. Pozdrawiam Wiktoria ;*

2 komentarze:

  1. wspaniały !
    idę czytać dalej *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Prolog super. Czytam dalej ;> W wolnym czasie zapraszam do siebie
    http://dreamsdocometrueyoujusthavetowant.blogspot.com/2013/02/rozdzia-2.html <3

    OdpowiedzUsuń