sobota, 8 grudnia 2012

Bohaterowie

Patricia Clain ~17 latka, wychowana w bardzo porządnej rodzinie. Jej rodzice są doktorami co pozwala jej na wiele  możliwości w życiu.

Katie~17 lat. Najlepsza przyjaciółka Patrici, znają się od przedszkola. Mają również ciężkie chwile w których kipią do siebie nienawiścią,jednak zawsze radzą sobie z problemami jakie stają na ich drodze.

Harry Styles~18 letni kobieciarz,jeden z członków 1D.

Zayn Malik ~Członek 1D

Louis Tomlinson ~Członek 1D

Niall Horan-Członek 1D

Liam Payne~Członek 1D


Cześć. Więc oto bohaterowie. Nie dodawałam zdjęć bo tutaj chciałam aby wasza wyobraźnia trochę podziałała i dziewczyny sobie możecie wyobrazić jak chcecie a jak chłopacy wyglądają to każdy wie. Więc jeszcze dzisiaj dodam prolog. Poproszę o komentarze które na pewno zmotywują mnie do pracy. Pozdrawiam Wiktoria ;*

2 komentarze:

  1. Z niecierpliwością czekam na prolog :D
    + Czy mi się ydaje, czy oprócz 1D słuchasz też rapu? Zgadłam po nazwie bloga... ,,tego nie da się naprawić'' to nazwa utworu Z.B.U.K.U Chady i Hadesa... Też słucham xd
    No ale, szybko pisz pisz :3

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się obiecująco *_*

    OdpowiedzUsuń